vilka dagar.

Herregud, man är inte van vid denna värme men ack så himla skönt det är. Vi har utnyttjat varje soltimma som går. Genom att kombinera skola, jobb och utemys. 

Idag packade vi picknick korgen och tog oss till en större lekpark där vi mötte upp mina tjejer med barn. Barnen lekte järnet medans vi pratade skit och viktigheter. Planerad sommarsemester är igång och nu har vi äntligen hittat rätt resmål. Kommer bli kanon, att få resa med flickorna😊 
Imorgon är vi äntligen lediga tillsammans och det ska njutas ordentligt. Fullt upp hela veckan men trivs så att vara timvikarie. Får göra det jag verkligen gillar och trivs med. Ångesten är bortblåst, som idag. Ett kvällspass skulle genomföras och att jobba i detta vädret gjorde mig inget för jag blir inte längre inlåst i en mörk fabrik. 😍 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0