onsdag.

Efter valborgs bravader är man förkyld, var redan på väg dagen innan men trotsade det hela och gick ut med tjejerna. Hela styrkan var inte med men de blev en bra kväll ändå, nu ligger jag o en till förkylda😅 idag mådde man lite bättre så det blev storstädning och paket inslagning. 

Om några veckor fyller flickan i mitt liv 7år. Presenterna är köpta och varit gömda så nu passar jag på att slå in medans hon är hos sin pappa. Älskar att förbereda och smyga med detta, vet hur glad hon kommer bli😍 sen har vi bokat ett kalas på Leos, som hon har velat haft så länge. Så i år blir det precis så 😊 älskade unge, 7år. Helt otroligt att de har gått så fort. Min lilla sprattelfis blir 7år. Helt magiskt💕 min bästa vän och hjärtegryn. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0