betyg.

Igår damp ett mail ner från läraren. Hade missat helt att vi skulle ha en träff där vi fick reda på våra betyg så hon kastade iväg ett mail. Är helt paff över vad en Annan kan åstadkomma. Visar ju bara att man sitter på kunskapen som jag behöver och vill besitta. Ångrar ingenting av detta, för ett år sen så var man nervös inför att man har sökt och skulle iväg på ett möte innan man visste helt 100 att man blev antagen. Har bara höst terminen kvar, sen är jag USKA! 💉💊

Det jag mest ser framemot är praktiken på CSK. Hur häftigt är inte det? 😍 akutsjukvård och medicin 2 ska läsas in sen får man förhoppningsvis diplomet som påvisar att man tog steget till ens dröm. 😁 

YAAAY termin 2 är avklarad och jag lyckades! Som min lärare skrev: ett meeeeega yaaay😍🤗🤗



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0