7år sedan..

Började värkarna komma, efter att ha gått över 4 dagar. Hade pysslat i trädgården med att ösa grus, ja jag var inte direkt försiktigt och tog det lugnt som man kanske ska vid slutet av en grav.

Värken kom och gick. Ifrån intensivt till ingenting men kvällen kom och jag ville in till sjukhuset för att kolla av så vi åkte in. Kvällen den 22 Maj.. mamma jubla och hoppades på att få sitt tredje barnbarn på samma datum som de andra barnen alltså den 22 men tji fick hon... Meja plockades ut ur magen urakutsnitt den 23maj och var en liten flicka. Helt tvärtemot vad de andra barnbarnen. 😍 vi visste inte att vi väntade en tjej, ville ha en överraskning men jag var till 100% säker på att det var en flicka man väntade. Konstigt att man kan känna så starkt och det blir så rätt. 


Min älskade unge, hon som tog mitt hjärta med storm. En så söt och näpen liten flicka, men så lång redan då. Imorgon fyller hon alltså 7år, vart har tiden tagit vägen? Jim blev lite förvånad att hon blir sju, va tusan. Han kom in i hennes liv när hon var 2år 😍 klart då blir det liten skillnad. Haha och en wake up call, att man har spenderat så länge ihop.

Hon växer så det knakar, hon förvånar mig för varje dag över hennes utveckling. Hon är snäll mot allt och alla, duktig, ärlig och hjälpsam.
Jag är så stolt över henne❤ 
Vilken tjej hon blev och är😍


Tuff brud i sköna Göteborg.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0