💉💊

LĂ€rorik dag i skolan. Äntligen fick man prova sig fram med nĂ„len och blodet 😅 svĂ„rare Ă€n vad man tror. KĂ€nns som man har kommit rĂ€tt men Ă€ndĂ„ inte och man missar med mm. Man lĂ€r sig och att trĂ€na pĂ„ en latex arm ger inte samma kĂ€nsla som det kommer ge nĂ€r man gör första gĂ„ngen pĂ„ en mĂ€nniska. Nervöst kommer det att vara men hiskeligt roligt. 

Om det kĂ€nns bra? KĂ€nns fruktansvĂ€rt bra. BĂ€ttre Ă€n att sortera hĂ„rt bröd om dagarna. Att det skulle ta mer Ă€n 10Ă„r för att finna rĂ€tt vĂ€g men tiden och situationen man lever i gjorde valet lĂ€tt och enkelt. Hade i vilket fall sökt till utbildningen för att ha mer tid hemma med Caspian och Meja. SĂ„ var planen. Nu fĂ„r jag mer tid med Meja och mer tid med mig sjĂ€lv. Utbildningen har gett mig sĂ„ mycket, höjt mitt sjĂ€lvförtroende till högre nivĂ„er eftersom man tror inte pĂ„ sig sjĂ€lv, speciellt med att klara skolan men allt gĂ„r sĂ„ bra. Betygen jag har uppnĂ„tt trodde jag aldrig i mina vilda fantasi skulle klara. 😍

Snart börjar praktik 2 det ska bli riktigt kul att fĂ„ genomföra. 





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

TvÄbarnsmamma för en ovan molnen och en pÄ jorden <3

RSS 2.0