Underbara sommar.

Woow,  bara wow. Helt underbart, denna sommar går till minnesboken. Visst det är jobbigt men samtidigt underbart. 

Igår for jag O Etienne till Mangenbadet för bad och sol, riktigt mysigt. Picknick, skitsnack och bara må gott med en av mina favoriter❤ går ju ann att va vid stranden en sådan dag i värmen eftersom man svalkar av sig men fy när man jobbar. Man känner sig som en disktrasa lika sladdrig och blöt😅 men det är bara att dricka vatten och göra sitt bästa ändå. 

Man får tänka på vätska och skugga.
Man får inte glömma sina små och sina djur, märks på mina djur att det är jobbigt med värmen. Kalldusch, vatten och fläkt.. att åka till stranden vill jag inte när det är såhär varmt. Nocco hade inte klarat av värmen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0