tush

Måste bara få visa.
Detta med att ha djur är krävande och samtidigt fantastiskt. 

Här omdagen så var Nocco all over the place. Galen, härja, busa. Han gjorde allt som han inte fick. Tillslut la han sig som alltid under soffbordet (åh ja han får plats än, men de är knappt). I tron att han mumsa på ett tuggben som han jämt innan kom med så nöjd.
Utbrister min kära Mamma "mäh vart kom denna kork ifrån?!" Ja du, Så hitta jag och Meja andra delen. 

Nocco hade bestämt att bli punkare.
Blå läppstift och blåa slingor lite varstans på kroppen. Vi skratta gött och jag blev såklart nojig så min bästa vän aka. Uppfödaren fick ett meddelande om oron😅 

Soffa hund är kul 🖒




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0