kycklingbullarđŸ„

fick recept av min Sandra, ett recept som passar mig ypperligt och jag var tvungen att testa. Sandra Ă€r en sĂ„n dĂ€r person som testar nya saker och kastar ihop olika ingredienser och de blir sĂ„dĂ€r ruskigt bra😍

Hemmagjorda kycklingbullar med vitlök och timjan med ÀdelostsÄs.
Kyckling fÀrs.
1 Àgg
2 vitlöksklyftor 
Timjan, salt och peppar. 
Stek pĂ„ svag vĂ€rme i lite smör. 

HĂ€ll pĂ„ grĂ€dde ca 3dl och 1.5dl vittvin. 
Lökpulver, persilja, salt och peppar.
Smula ner Àdelosten.
Har man inte vittvin sĂ„ Ă€r det bara öka grĂ€dden för mer vĂ€tska 😊
Serveras med pasta. 

Ädelost Ă€r min svaghet, Ă€lskar det som de Ă€r eller i mat. 😋 denna kombo var toppen. 








Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

TvÄbarnsmamma för en ovan molnen och en pÄ jorden <3

RSS 2.0