14/2 14kr

Imorgon alla hjärtans dag, en dag som vi försöker uppmärksamma hjärtebarnen eller hjärt- och lung fonden. 
Det går trögt, många som missar och är inte lika förstårliga i att detta sker. 
Såg bara idag att en viss procent i semel köpet idag gick till cancerfonden. Jättefin sak att göra men de kunde även har varit till hjärt- och lungfonden eller hjärtebarnen eftersom det är deras vecka, deras månad. Ja jag är bitter när det inte uppmärksammas på samma sätt. Tyvärr.
 
Jag hoppas imorgon att det blir stora framgånger i denna insamling. Förra året blev det en halv miljon på bara 14kr den 14/2 sen så samlas de ju in andra summor under hela månaden. Men för att just få med på alla hjärtansdag måste man skicka 14kr så det blir rätt. Annars är ju alla summor välkomna, men just för 14/2 alla hjärtans dag så är det bäst med 14kr flera gånger :P 
 
Jag nominerade eller uppmärksammade våra mammor i tidningen. De sökte efter de hjärtligaste i stan. Finns så många, alla gör ju alltid något för sina egna. Man ställer ju upp, så är det bara. Finns så många fina människor men jag blev så glad att de valde oss eftersom det passar så fint med Caspian, hjärtebarnen och allt. Sen är våra mammor, familjer och vänner helt fantastiska. Detta stöd man har fått är utöver det vanliga. Mammor som kämpar med sitt samtidigt som de finns för oss. Går inte beskriva vår tacksamhet. 
 
jag kände att de blev lite dumt att bara mammorna blev hyllade för ni är så jävla många i våra familjer och vänkrets som har stöttat oss och gjort så mycket för oss. Vi kräver inte så mycket, vi behöver inte så mycket men kärleken från er alla har varit utöver det vanliga. Ni vet exakt vilka ni är, vi är oerhört tacksamma. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0