termin 3

Nästa vecka är "sommarlovet" slut och det är dags för sista terminen. Ska bli roligt och intressant att påbörja sista. Medicin 2 och akutsjukvård ska man läsa in, medicin 2 är mer ingående än vad medicin 1 är, mer ingående hur allt är uppbyggt samt akutsjukvård är som det låter 😅

Vi fick även veta vart man hamnar på praktiken, det blir som sagt CSK - centralsjukhuset Karlstad. Där jag hamna är varierande men mest fokuserat på lungor. Ska bli så jävla intressant samt att få se CSK på ett helt annat sätt😍 längtar spänt på det. 

Imorgon gör jag min sista schemalagda dagen sen ska det njutas och jobbas när det passar mig och dottern bäst. 😊 kommer garanterat stanna och hjälpa till där jag har sommarjobbat. Trivs så himla bra där med både personal och patienterna eftersom det varierar så mycket och man får lära sig så mycket. 


Bilden är tagen ifrån helgas när vi tjejer hade myspys som slutade med färd i båt😍 vyn från båten när vi var påväg ut var fantastisk. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0