☀️

Dagarna bara flyger iväg, det är alltså augusti redan. Tiden går snabbt nu, skolan börjar om två veckor för min del och jag gör nu mina två sista veckor på sommarjobbet. Varvar av jobbdagarna med lite nöje som fiske och spontana trippar med familjen och vänner.

Igår blev de en tripp med Etienne för bärplock, så jag ska försöka ge mig på att göra egen svartvinbärsgele, ja det är då inte svårt men en annan har aldrig gjort det förut. 😊 gelé är ju så himla gott till kött, speciellt svartvinbär.❤

Fisketuren jag och min älskade bror tog här omdagen var så lugnande men också knas. Det nappade dåligt men det var så himla skönt på sjön så de gjorde inte så mycket, men så ville brorsan ro in mer mot land och jag drog som vanligt metspöet efter båten (trolling med metspö) då hör vi båda konstiga plask och ser att abborrarna försöker äta upp mitt flöte 😂 men sen hugger i kroken efteråt. Så vi trollade efter båten och abborrarna var helt galna i flötet. Misstänker nu att min sportfiskare till bror kommer göra ett drag av denna flöte 😅 våra fisketurer är alltid upp och ner med massvis av knasigheter,  ett under att vi ens kommer hem 😂



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0