välbehövligt.

En intensiv, rolig och utmanade vecka på praktiken. Igår fick jag käftsmällen, en ångest attack vid kvällen så pass intensiv så jag trodde ärligt att jag skulle dö. Såhär ser ens liv ut idag, ångest som visst många kan känna ångest över uppgifter eller situationer men riktig ångest är annorlunda. Jag får dem inte så ofta, blir oftast rädd men kan hantera dem. 

Det som troligtvis gjorde att allt brast var ett dödsfall samt att årsdagen närmar sig med stormsteg. Tankarna som snurrar nu är många och känslorna ligger så nära ytan att man kan ta på dem. Sen råkade jag se reklamen inför nästa avsnitt av Sofias änglar. Flickan som är med delade vi rum med på hjärtavd. En bild som visades var från rummet och hon låg i sin säng.. Caspian låg precis bredvid livslevande och de tar fram minnen och känslor som ja inte trodde kunde. 

Jag hoppas ni tittar på avsnittet för de är en stark berättelse. Från fullt frisk till att vänta på ett nytt hjärta.❤ 

Ikväll ska jag umgås med mina tjejer. Leka och dricka gott, det behövs. Jag är så glad att man har dessa tjejer som livar upp mitt mörka. Glädjen och stödet från dem är stort och lyfter mig. 😍 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0