Bild.

På kvällarna grubblar man ganska rejält om allt och lite till. Pratade med Fridas mamma och vi båda slängde idéer om tatuering för våra små. Vad man kunde få tillgång till i journalen. 


Journalen har vi här hemma. Hela hans resa. Vi har hans ekg ett från han föddes och en efter glenn. Men nu är jag ute efter hans bilder på hjärtat. Läkarna har flera gånger tittat igenom hans hjärta med angio, Ultraljud, röntgen och öppet 😍 dessa bilder vill jag åt, vill ha en bra bild på hans hjärta. Mer personligt kan de fan inte bli alltså. 

Min kära lilla mamma fick ta samtalet. Klarar som sagt inte av att ringa till sjukhuset. Så mamma tog tag i det. Ringde och pratade. Åh vi får hemskickat 2 st som visar rakt på och direkt hur hjärtat ser ut. Men de fanns tydligen mer så jag mailade avd. Som kommer återkomma. 

Hur knasigt de än låter så ska jag ha hans hjärta som tatuering. Så ruskigt häftigt. Kan inte bli mer Caspian❤ och om bilderna är bra så kommer en ramas in. 

Har just nu en video från angion där man får se hans hjärta och kärlen. Videon är så speciell och häftig att titta på. Inte bara för de är min älskade unge utan jag tycker det är så häftigt. 😊😀





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0