Äntligen.

Nu är hon hemma igen min älskade unge.

Hängt på stan fram tills nu, fick springa filibjur loppet och de gick väl sisådär.

Förhoppningsvis släpper hon på gränsen och vågar att ta i 😂 men hon är mitt barn så ja förstår de kommer ta tid. 

Men hon vann en extra vinst vid lotteriet så Meja var så nöjd 😊

Har gjort i ordning hennes rum, köpt ny matta och praktiska saker så hon fick en fin överraskning.. samt att dessa figurer som hon har tjatat! Herrejävlar.  Tillslut hittade jag dem och ställde in de i hennes dockhus.  Sicken chock hon fick, blev helt salig. 😍 

Hon är lite speciell min tjej.
Inte alltid prinsessor som hon ska ha.  😅




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0