undersköterska 💉

Min nya titel: undersköterska. Hör ni hur bra det klingar? Hur bra det lĂ„ter? 

Ända jobbtiteln man har haft Ă€r: maskinoperatör..? đŸ€Ł tacka fan att man tog steget och nĂ„dde sitt mĂ„l ❀

Nu börjar en nytt kapitel i ens liv, dĂ€r jag trivs som fisken i vattnet. DĂ€r jag fĂ„r hjĂ€lpa mĂ€nniskor, stötta mĂ€nniskor och ta venprov💉🙈 

1.5Ă„r har gĂ„tt snabbt och man har lĂ€rt sig mycket nu stĂ„r man hĂ€r med diplom och betyg. Betyg som jag aldrig trodde jag skulle uppnĂ„, jag som hatade skolan nĂ€r jag var yngre. IfrĂ„n att alltid ha ig eller g har nu mvg o vg pĂ„ nĂ€stintill varje kurs😀 nĂ„got jag Ă€r löjligt stolt över.

Jag Ă€r stolt över mig sj som vĂ„gade ta steget, lyckades och Ă€r klar. 😀😎👌





Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

TvÄbarnsmamma för en ovan molnen och en pÄ jorden <3

RSS 2.0