Löpning.

För 2år sen så sprang jag ofta och mycket. Hade en förbannat fin kondis. 

Men sen blev man sambos och allt myspys tog över men hade turen att ha en kille som lägger tid till att träna så det var så mycket lättare att följa med honom till gymmet. 

Gym för mig är bajs. Klarar inte alls av det, För många blickar och det blir så mycket väntan osv.. 
Men så fann jag spinning och bodypump satan så roligt och bra träning. 

Har försökt att ta en tur efter Caspian men min kropp har verkligen inte varit redo.
Har känt av mina fogar tills nu. Äntligen är man fri och 3dje gången jag är ute på en tur.

Idag blev det 3km på kalhyttan. 
Perfekt, fick gå engång men det börjar ta sig och det känns bra. 

Känns skönt att få gå ut och göra något dessutom. Blir en paus och tanke på annat. Läkaren har uppmana oss att träna för det får en att tänka på annat och man kommer ut en sväng. 
Det får jag hålla med om. 

Idag har jag en riktigt skit dag.. Så det var riktigt riktigt skönt att få springa.. 😊




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0