2år

För 2år sen var det jag senast var på mitt förra jobb, lite fräckt att säga förra 😊 äntligen är det gjort. Idag var det dagen som beslutet togs jag skrev på papper med att jag säger upp mig. 

Eftersom känslorna säger nej!! Så var det rätt beslut, att känslan nej var så pass stor så var jag så glad att en av mina bästa vänner Emma följde med mig dit och var mitt moraliska stöd. Det är ju hemskt att man får ångest av en sådan sak men så är fallet. 
Skåpet städade ur, där har det varit orört i 2år. Jag klev ur mina kläder för 2 år sen för vi skulle iväg på ett rutinultraljud. Glada och lyckliga skulle vi se vem som gömde sig i min mage och med det fick vi veta att han var en han och hjärtsjuk. Sjukskriven fram till mammaledighet som övergick till vård av allvarligt sjukt barn till sjukskrivning till tjänstledigt.. 2år. Händelserikt, hemskt men också fint eftersom jag har äntligen tagit åt det hållet jag vill. 
Sommarjobbet är färdigt och praktiken står runt hörnet. Känns faktiskt OK! 💉💊
11år har man jobbat där, ett jobb som skulle bara vara tillfälligt för att leta efter annat. Tog bara 11år, en hemsk händelse och stöd från sambo och familj.❤ 

Livet leker.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0