2 år sen

Så fick vi beskedet att Caspian behövde komma ut. Som tur var hade mamma kommit ner till oss en dag innan så hon kunde hålla storasyster sällskap i vårt hotell. Vi lade upp en plan och bestämde för naturlig insättning som satte igång allt ganska så snabbt. 

Tiden gick och de hade noggrann koll på Caspian som böka i magen. Efter några timmar börja jag få riktigt ont och börja suga i mig lustgas och den höll mig sällskap ganska länge tills värkarna blir mer intensiva och Eda sattes in. Natten gick ganska snabbt, vi underhöll oss med knasiga idéer och funderingar. 

När klockan blir efter 06 på morgonen den 9 september så är jag helt öppen och krystarbetet på börjas. 

Klockan 07:09 kommer världens finaste Caspian ut. Vi fick se han lite snabbt innan teamet tog honom men efter de fick ordning på allt kom de in med han så jag fick se och ta på honom innan de tog honom till hjärtavd.❤ bästa stunden i ens liv att få se den lilla som har bott i 9månader på insidan av en själv. Några timmar senare så tar dem Caspian till en operation för att vidga en ven som såg lite trång ut efteråt fick vi komma till biva för att se honom. Så liten och näpen, så löjligt söt. Pep lite gulligt och kikade smått på oss. 

Storasyster, mormor, farmor, farbror och farfar kommer till oss för att se den lilla innan de far hem till Värmland. 

Veckan har varit ett helvete, känslorna har farit fram och tillbaka. Är så arg att vi inte får fira våran 2åring imorgon med tårta och skratt. Vi får istället besöka en gravsten och hoppas att han hör oss och känner får kärlek till honom. 

Saknar och älskar dig så mycket Caspian. 
Min lilla krigare, har inte stött på en sån stark och fin liten kille förut. Som du kämpa, kämpa för att få vara med oss och vi med dig. ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0