Praktik.

Sista termin är igång och man har gått hälften. Har två uppgifter kvar att lämna in, de är ganska rejäla och stora men sen är man klar! Det är helt galet, 1,5år har jag pluggat och jag närmar mig mitt mål med att bli undersköterska!!! 😍💉💊

Igår hade vi ett informationsmöte på CSK inför praktiken och sedan hälsade man på avd. Man ska praktisera i 4 veckor. Kommer bli toppen tror jag, verkar va bra kollegor och en helt nytt ställe att få vara med om. 😅😍 

Inför skaffade nya grejer, pennficka, sax, nyckelband och nya bra skor att ha inne. 😀 börjar man bli lite redo 😊 klart det blev rosa, fin färg men också stödjer det forskningen kring bröstcancer. ❤



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0