HalloweenđŸ§Ÿâ€â™€ïžđŸ§Ÿâ€â™‚ïž

Dottern Ă€r sĂ„ peppad för att fĂ„ pynta hemmet, Jada senaste Ă„ren har det blivit en del pynt sĂ„ vi fick slĂ„ till med en lĂ„da förra Ă„ret som det plockades ner i. 😅

Letade rĂ€tt pĂ„ lĂ„dan, trodde den skulle finnas hĂ€r inne men förstod ganska snabbt att den stĂ„r nog o förrĂ„det. 

Jag gick ner, jag lÄste upp och möttes av Caspian. DÀr stod tiden stilla, dÀr stod hans sÀng, hans vagga, hans blöjor, hans sÀngklÀder, hans barnolja, hans smÄ tofflor och hans underbara doft... orört. Sen den dÀr dagen, dÄ vi miste honom.
Första gĂ„ngen jag har gĂ„tt ner sen den dagen, har undvikit att gĂ„ ner för jag vet att allt stĂ„r dĂ€r. Hans farbror och hans vĂ€n gick ju hit nĂ€r de fick beskedet och visste att vi skulle komma hem. De plockade undan allt som var honom för att vi skulle klara av att komma in i lĂ€genheten. Hade varit mer jobbigt att se babygymet stĂ„ dĂ€r pĂ„ golvet och vĂ€nta pĂ„ honom.. sĂ€ngen, blöjorna.. Ja allt. Är sĂ„ tacksam att hans farbror o hans kompis ens orkade göra det, för oss❀
Fy fan vad livet Ă€r orĂ€ttvist, sĂ„ jĂ€vla orĂ€ttvist. 💔
VĂ€skan stĂ„r ju Ă€n ouppackad i sovrummet. SĂ„ kommer den fĂ„ vara ocksĂ„. KĂ€nns som att om man skulle packa upp sĂ„ försvinner en del utav Caspian. Det Ă€r inte dags för det Ă€n❀



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

TvÄbarnsmamma för en ovan molnen och en pÄ jorden <3

RSS 2.0