föräldramöte

När man har barn och de blir så pass stora så det är dags för sådana möten. Så himla speciellt. Jag kan inte vara något mer än fruktansvärt stolt över min tjej.😍 denna utveckling som hon har gjort under året är helt otrolig. Älskar att jag som mamma får följa henne hela livet, vid hennes sida. Vara hennes trygghet, kärlek, berg, bästis m.m. älskade unge vad du är bra! 

Så lycklig tjej som blev firad igår, från alla håll och kanter. Hon har så många fina människor omkring sig, så glad att hon får det. Tårta fick hon slänga ihop själv och vi hjälptes åt med en rengbågsrulltårta som var så himla god.😍 nu laddar vi upp för barnkalas på Leos Lekland. Som hon har längtat och drömt om detta, såklart att hon ska ha sitt där. ❤ 

Grattis min älskade dotter på 7års dagen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0