Fiskelycka

En spontan tur, som slutade med stor fiskelycka. Jag föredrar att meta medans min storebror är en riktig fiskenörd och äger det mesta i fiskeväg. Han och brorsonen kastade och hade sig medan en annan meta från båten. 

Slutade med att jag fick ungefär 8st medelstora abborrar, skit nöjd med min insats och att jag minsann hade fått något. Eftersom min bror alltid ska vara värst så drog han upp den största abborren jag någonsin har sett. 730g vägde den och var en rejäl borre. Man blir ju seriöst lite mörkrädd att de finns så pass stora fiskar i sjön, värst är att de finns större ändå. 😅 

Nästa gång ska lillsmulan med, för de har hon tjatat om att få fiska med mobo 😍 får hoppas på en fiskelycka då med. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0