termin1

Sådär nu är termin 1 av omvårdnad och svenska klart. Har uppnåt betyg som jag aldrig någonsin kunde ana. Trodde inte på mig själv när det kommer till skola. Eftersom jag var fruktansvärt trött på skolan och ville bara ut i arbetslivet. Nu är man dock äldre och har en helt annan vilja och det visar sig. 

Om jag trivs? Åh ja. Detta är så himla roligt och efter praktiken så inser man att de är ju detta jag verkligen vill. Att få jobba med människor. Ta hand om. Denna termin ska vi börja med att få lära oss att ta blodprov. Ja ni hör ju! Fan så fräckt och roligt. 😍🤓 

Nästa vecka är det skolstart. 100% fokus på plugg och det som hör till men först semester!! 😁 efterlängtad semester väntar oss. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0