Gott nytt år.

Hade en härlig nyårsafton med de jag gillar allra mest. 

Började med fika på fm/em med en familj som står oss nära. Riktigt kul och härligt att bara sitta och prata om allt möjligt och snosa bebis 😍 jag snosa bebis och madde snosa valp. 
Sedan var de dags att slänga ihop nyårs maten. Inget avancerat eftersom Meja var hemma och ville anpassa det för henne. Varmrätt blev inlindad ytterfile med vitlöksost i mellan. Serverades med pommes och bea. 😊 efterrätt vitchoklad pannacotta med hallon. Älskar pannacotta och det går alltid hem. Speciellt denna med vitchoklad. 😍 
Så ramlar mormor och gammelmormor in med smörgåstårta 😍 mitt i allt ramlar även min bror in 😊 Meja var överlycklig morbror är bäst. Ännu bättre när han vill spela brädspel med henne 😊 

En sån där mysig nyår med bara härliga människor och utan stress. ❤

Under veckan trillade de in ett brev/paket till mig och meja. Från en underbar familj i Uppsala som har kommit in i vårt liv för vi delar på samma hemska sorg efter ett hlhs barn. I paketet fanns led-ballonger. Såklart sattes dem upp igår. ❤❤ 

2017 har flera människor kommit in i våra liv som vi aldrig kommer släppa. 😍






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0