februari

Börjar närma sig med stormsteg. 
Vad är det med februari tänker ni.
Jag vill redan nu påminna er angående vad de är för månad. 
Februari är en månad då man ska tänka extra på ❤HJÄRTAN💗.. som cancer har oktober så här alla våra hjärtan februari p.g.a. alla hjärtans dag. 
Bara på alla hjärtans dag förra året swishades in över 500 000 tusen till hjärtebarnen m.m. alla swishar 14kr den 14/2. Iår hoppas jag det blir mera. Så enkelt med 14kr men sen har vi ju alla dessa insamlingar och inte minst Caspians insamling som finns där än.

Vi har samlat in 27tusen!!!!! 27tusen!!!! Fattar ni vilken summa? Denna insamling finns där. Anonym eller icke spela roll? Pengarna går till något viktigt. De förstår ni som läser denna blogg. Att våran son hade ett stort hjärtfel som tillslut med komplikationer som förstörde allt! Hur viktigt det är med pengar för att forskningen ska gå framåt.

Jag vill att ni tänker lite på detta. 
Varje gång ni tänker på oss, varje gång ni klickar er in på min blogg, varje gång ni klickar ett ❤ på min Instagram eller Facebook och varje gång ni besöker hans viloplats. 

Kommer påminna er. När vi närmar oss och när vi träder in i februari. Kommer lägga ut enkelt nr som man swishar till och uppmana om caspians egna insamling. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0