Dagens.

Fick bli en sväng till läkaren, men de var bara att vila och vänta ut infektionen. Seglivad virus får jag lov att säga.  


Mitt i mellan all pluggande så slängd jag ihop en "sköta sig själv mat". Bästa maten enligt mig. När man inte behöver göra så mycket. 

Stor karré som skärdes i mindre skivor.
Grönsaker och potatis.
Alltså, ugnsbakade grönsaker och potatis med karré. Allt på en och samma plåt. Så perfekt och gott. 

Serverades med en youghurtsås med vitlök och kryddor. 

Årets första brysselkål fick det bli. Älskar brysselkål. Så jävla gott rent ut sagt. Såg en som gjorde chips av brysselkål så de ska testas nu när man har massa kvar.

Funderar på att införskaffa en crockpot eller vad de nu heter 😅 se om det är något för en annan 😊 får nog önska mig det utav Jimen. 😂 han får ju garanterat god mat om han införskaffar. Eller hur jimen 😘




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0