Välkommen hem ❤

Som sagt att ha sin bästavän som uppfödare är inte det lättaste 😅 sist jag var där så blev man överfallen av valpar. Men en, speciellt en kröp upp i min famn och vad så fruktansvärt fin. 

Så säger min andra vän Sandra du vet, De är han som är kvar. 
Va?! Han är ju så fin 😍 
Kom hem. Jim undra om ja tog med en hem, nämnde att njaaaa men vi får köpa en om vi vill... Vi prata lite och bestämde oss inom 1 timma. Coco loco = Nocco skulle bli våran. 

Äntligen. Äntligen fick jag bli med hund. Har alltid velat haft en och sen jag träffa Jim visste jag att vi kommer någon gång skaffa en.

Tidpunkten är perfekt. Jag är hemma i 1år till. Vi behöver detta. Vi behöver ha någon att ta hand om❤ behöver man ens nämna att Meja är så lycklig? 😍 vi alla är så lyckliga 😍




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0