Framtiden.

Dörrar öppnas och dörrar stängs. 

Men just nu ser framtiden lysare ut med små medel. Små saker att se fram imot. 

Är i planeringen inför våran släktträff, det om något har man sett fram imot länge. Vi stod i valet eller i kvalet om vi skulle genomföra det efter allt som har hänt.
Kommer förhoppningsvis blir en toppen dag. Familjen och släkten behöver att ses utan tråkiga sammankomster som oftast är. 

Sen nästa vecka börjar jag skolan.
Herregud så nervöst men så spännande också. Ser så mycket fram imot att börja plugga, speciellt när man känner att det är så rätt. Ett steg närmre sin lilla dröm. 

Vi håller även på att planera våran gemensamma födelsedagskalas. Jag och Jim har turen att fylla år ganska tätt och mellan oss hamna våran älskade son. Så augusti september kommer bli en härlig månad samtidigt hemsk. Självklarhet att vi ska fira Caspians födelsedag. Men vi får göra det på ett annat sätt. 
Sen fyller Jim 25 och jag 29igen. Ganska stort! Vi tänkte slå ihop vårat så vi har en ganska stor fest för våra vänner 😍 något jag verkligen verkligen ser fram imot.
Vi har de bästa människorna runt oss ❤

Det är skönt att ha saker att se fram imot. Nu när livet blev verkligen annorlunda jämtemot vad vi hade räknat med. På alla sätt och vis. Så ser det som sagt ljust ut. 

Ska försöka hjälpa min syster med att komma på bra aktiviteter inför släktfesten. 😅 förhoppningsvis klarar hon det utan mig 😊
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0