välkommen 2018.

Du är så himla välkommen. Jag vill bara lämna detta hemska år som 2017 har varit. Ett år med prövningar både fysiskt och psykiskt. Ett år som man har fått stå emot mycket onödigt skit samtidigt handskas med en stor förlust. En förlust som kommer alltid finns där som en stor sorg i varje andetag jag föralltid kommer ta. 2017 är de värsta året jag någonsin har tagit del utav. Ett år som är inprintat förevigt med att vara hemsk, vidrig och med stor stor sorg. Men visst de fanns ljusglimtar i det mörka. Som: 
💥 påbörjade utbildningen till de jag alltid har drömt om: undersköterska!!
💥 sett min dotter växa och utvecklas 
💥märkt av de fina i många människors medkänsla och kärlek. 
💥 att man blev matte till både katt och hund.

Men... men... 2018 du är så välkommande. Jag hoppas du bringer mindre ondo. Mer lycka, glädje och kärlek.❤ 
Tack och hej 2017. Kommer aldrig sakna dig men kommer sakna mitt barn som 2017 inte fick vara med oss längre. Hädan efter kommer jag förevigt sakna och sörja över vad som hände. 

GOTT NYTT ÅR kära ni!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

mammatillhlhs.blogg.se

Tvåbarnsmamma för en ovan molnen och en på jorden <3

RSS 2.0